ادغام مرکز امور زنان ریاست جمهوری

20 دی 1389

فارس: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در صورتی که مرکز امور زنان در مجموعه یک وزارتخانه قرار گیرد، از اعتبارات خاصی بهره‌مند شده و می‌تواند خدمات‌دهی بهینه نیز داشته باشد.

محمدقیوم دهقانی در گفت‌وگو با فارس‌ اظهار داشت: تصویب تشکیل وزارت ورزش و جوانان از سوی مجلس با هدف ارائه بهتر خدمات از سوی سازمان تربیت‌بدنی و سازمان ملی جوانان به مجموعه ورزش و جوانان بوده است تا بهتر بتوانند فعالیت‌های خود را در راستای رسیدن به اهدافشان انجام دهند.

وی عنوان کرد: از دیگر دلایل ایجاد وزارت ورزش و جوانان می‌‌توان به فراهم کردن شرایط پیگیری نمایندگان مجلس در زمینه مسائل و مشکلات و انجام پیگیری‌های لازم از طریق وزیر مربوطه همچنین ارائه راهکارهای لازم برای حل مشکلات در این سازمان‌‌ها اشاره کرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اهمیت پاسخگو بودن مرجعی برای پیگیری موضوعات در دستگاه‌های مختلف بیان کرد: مرکز امور زنان، خود مجموعه بسیار بزرگی است که جمعیت زیادی از افراد جامعه را در برمی‌گیرد و باید برای ارائه خدمات به آنها آماده باشد.

دهقانی ادغام مرکز امور زنان را مناسب ارزیابی کرد و گفت: فعالیت‌های این مرکز در صورت ادغام، ارتقا خواهد یافت چرا که بهتر است زنان خود موضوعات مربوط به زنان را پیگیری کنند تا بتوانند به حقوق خود بهتر دست یابند؛ اگر مرکز امور زنان در مجموعه یک وزارتخانه قرار گیرد با توجه به اینکه می‌تواند از اعتبارات خاصی بهره‌مند شود، می‌تواند خدمات‌دهی بهینه نیز داشته باشد.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours