احتمال تغییر در ساختار مرکز امور زنان و خانواده

2 بهمن 1389

مهر: رئیس فراکسیون زنان مجلس از احتمال تغییر ساختار سازمانی مرکز امور زنان و خانواده خبر داد و گفت: ساختار فعلی مرکز بر اساس مسئولیتها و حوزه عمل سابق آن تدوین شده است.

رئیس فراکسیون زنان مجلس در گفتگو با خبرنگار مهر دلیل این تغییر را تغییر نام و به تبع آن مسئولیتهای این مرکز عنوان کرد و با اشاره به توسعه حوزه عمل این مرکز با روی کار آمدن دولت نهم و تغییر عنوان آن از مرکز مشارکت امور زنان به مرکز امور زنان و خانواده افزود: چارت فعلی مرکز بر اساس مسئولیتها و حوزه عمل سابق آن تدوین شده است و وقتی عنوان یک مرکز تغییر می کند چارتش هم باید با مسئولیتهای جدید آن مطابقت کند.

طیبه صفایی با اشاره به گسترش قلمرو فعالیت این سازمان در امور خانواده، ایجاد و تشریح معاونتهای مرتبط را لازمه عمل در این حوزه عنوان کرد و افزود: طبق اطلاع ما مرکز امور زنان و خانواده در این راستا پیشنهادهایی را تنظیم و جهت بررسی و تصویب به نهاد ریاست جمهوری تقدیم کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، شنیده ها حکایت از ادامه بررسی این طرح توسط نهاد ریاست جمهوری دارد و گمان می رود در آینده ای نه چندان دور تصمیماتی در این خصوص ابلاغ شود.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours