احداث بازارهای عرضه محصولات تولیدی زنان سرپرست خانوار

6 بهمن 1389

ایسنا: رییس مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: زنان باید به خودباوری برسند و نیاز آنها به خودباوری، کسب مهارت و توجه به جایگاه آنان در جامعه است که امروزه قرار گرفتن زنان ما در عرصه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی و عمومی در جایگاه‌های بلند، نشان از خودباوری آنان دارد.

مریم مجتهدزاده افزود: در دور سوم سفر هیات دولت به استان گیلان، مصوبات قابل ملاحظه‌ای در خصوص زنان و تحکیم خانواده به تصویب رسیده است.

وی افزود: در راستای توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، تلاش شده است، مشاغل خانگی به آنان آموزش داده شود تا آنان بتوانند به عنوان نیروی فعال به اشتغالزایی بپردازند و برای محصولات تولیدی این هنرمندان نیز قرار است، بازارهایی جهت عرضه احداث شود.

مشاور رییس جمهور ادامه داد: در کارگروه فرهنگ و هنر در استان گیلان ۵۵ میلیارد تومان در زمینه‌های مختلف فرهنگی اختصاص یافته است که این امر می‌تواند جهشی بزرگ در زمینه فرهنگی استان گیلان باشد.

مجتهدزاده یادآور شد: برای تحکیم خانواده، از تشکل‌هایی که برای تعمیق باورهای دینی با توجه به شرایط بومی و محلی اقدام می‌کنند حمایت ویژه‌ای صورت خواهد گرفت و همچنین در کنار این تشکل‌ها، کلاس‌های آموزشی برای مسایل بهداشتی و احکام در نظر گرفته شده است.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours