راه اندازی مجموعه شهر بانو در تمامی مناطق تهران

6 بهمن 1389

باشگاه خبرنگاران: مشاور شهردار تهران در امور بانوان گفت: با توجه به نیازی که بانوان در سطح شهر به فضا‌های فرهنگی اجتماعی دارند تا پایان سال درهر منطقه یک مجموعه شهر بانو خواهیم داشت.

زهرا سادات مشیر افزود: هم اکنون مجموعه شهربانو در مناطق یک و دو و ۸ و ۱۴ شهر تهران در حال احداث بوده و تاپایان سال این ظرفیت در تمامی مناطق شهر تهران ایجاد می شود.

وی تصریح کرد: با توجه به نیازی که بانوان به فضا‌های فرهنگی و اجتماعی دارند، قرار است مجموعه‌های شهر بانو به مراکزی برای تأمین اوقات فراغت زنان با خدمات متنوع تبدیل شوند.

مشاور شهردار تهران در امور بانوان با اشاره به خدمات این مراکز در راستای ارتقای فرهنگ معنوی واخلاقی در سطح منطقه گفت: امکاناتی مثل کتابخانه تخصصی، قرائت خانه،مراکز آموزشی شامل زبان انگلیسی، کامپیوتر، قرآن، مهارت‌های زندگی و خدمات مشاوره‌ایی رایگان، خانه‌های اسباب بازی، کافی نت، پاتوق‌ گفتگو ، خدمات نمایشی، سینما، سالن همایش، جلسات گروهی ، خدمات اینترنتی، تایپ و سالن ورزشی، خدمات مربوط به لباس و پوشش شامل خیاطی، مزون، خدمات بهداشتی و آرایشی از جمله امکانات این مجموعه‌هاست.

وی خاطرنشان کرد: برخی از این خدمات به صورت رایگان و برخی از خدماتی هم که هزینه دریافت می‌شود با کمترین قیمت به بانوان ارائه می‌شود.

مشیر خاطرنشان کرد: تعریف مراکز شهربانو بر اساس اولویت‌ها و نیاز‌های هر منطقه انجام می‌شود که براساس آن مراکزی مانند باشگاه خنده، خانه مهارت، مشاوره در مجموعه فعالیت‌های این مراکز به صورت خاص دیده شده است.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours