تارا سپهری‌فر آزاد شد / ممنوع الملاقات شدن مهدیه گلرو / منصوره بهکیش ممنوع الخروج شد

26 اسفند 1388

تارا سپهری فر از زندان آزاد شد

رهانا: سپهری‌فر از تاریخ ۲۰ بهمن ماه بازداشت و به زندان اوین منتقل شده بود. وی مدت ۳۵ روز را در دومین بازداشت خود طی سال جاری در زندان اوین سپری کرده بود.

به گزارش خبرنگار رهانا، وی ساعت حدود نه شب بعد از گذشت بیش از یک ماه بازداشت از زندان اوین آزاد شد. پیش‌تر وی در تاریخ نهم تیر ماه به مدت یک هفته بازداشت و در زندان اوین نگهداری شده بود.

مهدیه گلرو، در آستانه عید نوروز «ممنوع‌الملاقات» شد

کمیته گزارشگران حقوق بشر – مهدیه گلرو، فعال دانشجویی برای چهارمین بار از ملاقات با همسرش منع شد و مسئولان زندان در پاسخ به درخواست‌های مکرر وحید لعلی‌پور اعلام کردند بازجویان پرونده مهدیه گلرو را «ممنوع‌الملاقات» کرده‌اند.

این در حالی است که روزهای پایانی سال ۸۸ را پشت سر می‌گذاریم و مهدیه گلرو و همسرش وحید لعلی‌پور حتی از ملاقات کابینی ۱۰ دقیقه‌ای نیز محروم هستند. لعلی‌پور که خود به تازگی و پس از تحمل سه ماه حبس در تاریخ ۲ اسفند آزاد شد، در این مدت نتوانسته هیچ ملاقاتی با همسر خود داشته باشد.

منصوره بهکیش ممنوع‌الخروج شد

منصوره بهکیش که در چهارشنبه ۲۶ اسفند برای دیدار با فرزندان خود عازم ایتالیا بود، از طرف مقامات قضائی ممنوع الخروج اعلام گردید. ماموران گذرنامه ایشان را توقیف کردند و هواپیما پس از تخلیه چمدانها، با تاخیر پرواز کرد. ایشان در مراجعه به شعبه امنیت دادگاه انقلاب مرکز جویای علت ممنوع الخروجی خود شد و نسبت به حکم صادره کتبا اعتراض کرده است.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours