نامه همسر سحرخیز به دادستان: عیسی سحرخیز دچار نوعی فلج شده است

24 مرداد 1389

ادوارد نیوز : همسر عیسی سحر خیز در نامه ای به دادستان تهران با تشریح وضعیت حاد جسمی همسرش و با استناد به تشخیص پزشکان زندان خواهان مرخصی استعلاجی فوری برای همسرش شد.

جناب آقای جعفری دولت‌آبادی

دادستان محترم استان تهران

با درود و احترام

همچنان‌که محتمل مستحضرید، همسر اینجانب، عیسی سحرخیز، روزنامه‌نگار، قریب به 14 ماه است که درپی حوادث پس از انتخابات، بازداشت و هم‌اینک در زندان رجایی‌شهر کرج در حبس بسر می‌برد. متاسفانه افزون بر کسالت‌های پیشین و آسیب‌های جسمی و بیماری‌های عارض شده پس از دستگیری، اکنون حدود 10 روز است که وی با مشکلی بسیار جدی در پای راست خود دست به گریبان شده است. پای راست آقای سحرخیز از کمر تا نوک انگشتان، به شکلی حاد دچار نوعی فلج و بی حسی شده است؛ به‌شکلی که وی درد شدیدی را در شبانه‌روز تحمل می‌کند، و حتی با مسکن‌های تجویز شده در زندان، آلام و رنج وی تسکین و کاهش جدی، نمی‌یابد. پزشکان زندان رجایی‌شهر توصیه کرده و اجازه داده‌اند که ایشان از توالت فرنگی و ویلچر استفاده کند؛ اما تشخیص قطعی و پیگیری درمان را منوط بر عکس‌برداری‌های تخصصی چون MRI دانسته‌اند.

از آن مقام ارشد قضایی، خواهشمندم دستورات لازم را برای امکان تعقیب درمان همسرم، آقای سحرخیز در بیرون از زندان و در مراکز تخصصی پزشکی، صادر فرمایند؛ و ترتیباتی اتخاذ نمایند برای معالجه، از پیشرفت بیماری و تشدید ناراحتی و کسالت و درد و رنج یک انسان، مستقل از عقاید سیاسی‌اش، پیشگیری شود.

با سپاس پیشاپیش از همکاری و مساعدت دادستان محترم تهران،

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات جنابعالی در ماه مبارک پیش‌رو،

و به امید پاسداشت و رعایت حقوق تمامی «انسان»‌ها (ازجمله عیسی سحرخیز) در هرکجای ایران

با تجدید احترام

همسر زندانی دربند، عیسی سحرخیز

20 مردادماه 1389

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours