فاطمه راکعی، الهه کولایی، اکرم مصوری‌منش، الهه راستگو و شهربانو امانی در مورد لایحه خانواده مشغول رایزنی با مجلسیان هستند

2 شهریور 1389

ایلنا:پنج تن از نمایندگان زن ادوار مختلف مجلس امروز برای اعتراض به برخی از مواد لایحه حمایت از خانواده در مجلس حاضر شده‌اند.


به گزارش خبرنگار ایلنا، اکرم مصوری‌منش نماینده دوره ششم حوزه انتخابیه اصفهان، الهه راستگو نماینده دوره پنجم از حوزه انتخابیه ملایر، فاطمه راکعی نماینده دوره ششم از حوزه انتخابیه تهران، الهه کولایی نماینده دوره ششم از حوزه انتخابیه تهران و شهربانو امانی نماینده دوره پنجم و ششم از حوزه انتخابیه ارومیه در حال حاضر در مجلس شورای اسلامی حاضر شده‌اند تا مذاکرات امروز مجلس در رابطه با لایحه حمایت از خانواده را مورد بررسی قرار دهند.

به گفته این نمایندگان ساعت 11 قرار است عده‌ای دیگر از نمایندگان زن ادوار مختلف مجلس برای اعتراض به برخی از مواد لایحه حمایت از خانواده در مجلس حاضر شوند.

نمایندگان ادوار مختلف مجلس قرار است ساعت 11 با رئیس مجلس در رابطه با اشکالات لایحه حمایت از خانواده گفت‌وگو کنند.

الهه راستگو نماینده دوره پنجم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ملایر به خبرنگار ایلنا گفت: قبل از شروع جلسه علنی مجلس با برخی نمایندگان در رابطه با اشکالات لایحه حمایت از خانواده یعنی ماده 22، 23 و 24 بحث‌هایی را مطرح کردیم که اکثر آنها بعد از بحث و تبادل نظر اشکالات موجود در این مواد را می‌پذیرفتند و به ما قول مساعد دادند که به این مواد رای موافق ندهند.

دیدار نمایندگان ادوار با رئیس مجلس در اعتراض به مواد لایحه حمایت از خانواده به روایت الهه کولایی

ایلنا: نماینده مجلس ششم گفت: با رئیس مجلس در رابطه با لایحه حمایت از خانواده دیدار کردیم و دغدغه‌های زنان را با او در میان گذاشتیم.

الهه کولایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: امروز موفق شدیم با علی لاریجانی رئیس مجلس دیدار کنیم و با او در رابطه با لایحه حمایت از خانواده صحبت کنیم.

او ادامه داد: ما اشکالات لایحه حمایت از خانواده را با رئیس مجلس مطرح کردیم و رئیس مجلس نیز دیدگاه‌های خوبی در رابطه با لایحه حمایت از خانواده داشت.

او گفت: البته طبیعتا مجلس در پروژه قانون‌گزاری خود با امکانات محدود و مشخصی روبرو است اما اصل توجه نمایندگان به نکات مثبت و منفی مواد لایحه حمایت از خانواده می‌تواند راهگشا باشد.

این نماینده مجلس ششم در پاسخ به این سئوال که آیا می‌توان امیدوار بود ماده 22، 23 و 24 لایحه حمایت از خانواده حذف شود؟،‌ گفت: همیشه باید امیدوار باشیم.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours