راه اندازی ۴ شعبه دانشگاه الزهرا در کشور

23 دی 1389

مهر: رئیس دانشگاه الزهرا گفت: به زودی چهار شعبه از این دانشگاه در شهرهای دیگر کشور افتتاح خواهند شد که یکی از این شعبه ها بین المللی است.

دکتر محبوبه مباشری در نشست خبری بعدازظهر امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: این شعبه ها در بومهن، بیرجند، کرج و چابهار با اقداماتی که صورت گرفته در آینده ای نزدیک افتتاح می شوند که شعبه دانشگاه در شهرستان چابهار بین المللی خواهد بود.

وی در این نشست خبری در خصوص جذب دانشجویان خارجی نیز اظهار داشت: هم اکنون ۳۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه الزهرا و در رشته های مختلف در حال تحصیل هستند و عده ای هم از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند.

رئیس دانشگاه الزهرا در ادامه افزود: همچنین دانشگاه الزهرا در حال عقد قرارداد با برخی دانشجویان خارجی جهت تحصیل در این دانشگاه است.

وی با اشاره به جذب عضو هیئت علمی در این دانشگاه نیز گفت: مجوز استخدام بیش از یک هزار عضو هیئت علمی صادر شده که در این میان عده ای جذب شده اند و عده ای دیگر به زودی جذب می شوند.

مباشری از ارائه امکانات خاص به اعضای هیئت علمی در این دانشگاه خبر داد و گفت: سفرهای علمی به کنفرانس های بین المللی و سفرهای تحقیقاتی برای اعضای هیئت علمی دانشگاه الزهرا در نظر گرفته شده که آنها از این امکانات استفاده می کنند.

وی تاکید کرد: این دانشگاه برای خود هیئت امنای مستقل و هیئت ممیزه مستقل دارد و نخستین دانشگاهی است که به دولت الکترونیک پیوسته است.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours