حضور متخصصان برجسته 3 قاره جهان در کنگره بین‌المللی زنان و مامایی ایران

7 بهمن 1389

خبرگزاری بین المللی زنان : متخصصان، جراحان و اساتید دانشگاه‌های 3 قاره جهان در نهمین کنگره بین‌المللی زنان و مامایی حضور می‌یابند.

به گزارش خبرگزاری زنان ، عبدالرسول اکبریان، رئیس انجمن زنان و زایمان ایران اظهار داشت: نهمین کنگره بین‌المللی انجمن زنان و مامایی ایران از 17 تا 20 آبان 1390 در حالی در تهران برگزار می‌شد که از هم اکنون با هماهنگی‌های انجام شده شاهد استقبال مسئولان دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشورهای سه قاره آمریکا، آسیا و اروپا می‌باشیم.

وی گفت: هدف از برگزاری این کنگره، بالا بردن سطح آگاهی و ایجاد ارتباط و تبادل تجربیات علمی بین متخصصان و جراحان داخلی و خارجی و پیرامون جدیدترین روش‌های تشخیص و درمان بیماری‌های زنان و زایمان شامل نازایی، سرطان‌ها، بیماری‌های مقاربتی، بهداشت تنظیم خانواده، روش‌های پیشگیری از برخی سرطان‌های زنان از جمله سرطان گردن رحم، اعمال جراحی به روش لاپاراسکوپی و هیستروسکوپی و همچنین جراحی رباتیک که در حال حاضر جایگاه ویژه‌ای در مراکز جراحی پیدا کرده، خواهد بود.

وی از برگزاری همزمان کنگره مامایی با کنگره زنان و زایمان یاد کرد و گفت: برقراری ارتباط علمی ماماهای کشور با همکاران سایر کشورها از جمله مزایای برگزاری این کنگره است.

اکبریان گروه‌های شرکت کننده در نهمین کنگره بین‌المللی زنان و مامایی را شامل متخصصان زنان و زایمان، پزشکان عمومی، ماماها و متخصصان کلیه و مجاری ادارار عنوان کرد وافزود: در این کنگره برای شرکت‌کنندگان خارج از کشور نیز امتاز علمی داده می‌شود

نهمین کنگره بین‌المللی زنان و مامایی ایران 17 تا 20 آبان 1390 در مرکز همایش‌های رازی تهران برگزار می‌شود.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours